HEJ HJÄRTEBOKEN

min väldigt duktiga mamma har tsm med min lillebror satt upp en till stationär dator.. i vardagsrummet.. så man sitter i soffan.. o inte ser tv'n
här sitter jag
det bästa med den här dagen har hittills varit att jag slipper ha solglasögon på mig för o kunna agera datanörd
jag prövade gå ut,
men mina stackars ögon så skygga är ack
när solens strålar bidrar med monsterattack!!

prr prr, annars funderar jag på o käka frulle kanske.. jag har varit vaken sen 9.40 o jag har inte ens ätit frukost, ibland har man för lite o göra för o komma ihåg alla dagliga rutiner
annars äre väl chill.. jag vill bli bra i ögonen o jag vill vill vill vill
undra om man tagit sig vatten över huvet?

peace ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback