FUSION

en person ur mitt förflutna som kommit o gått, har kommit igen,
han rubbar mina principer
o han lyckas ta mig fan alltid vända min mage ut o in
o jag törs inte svara om det är positivt eller negativt
om man kunde styra skiten.. inte fan skulle man väl styra de åt de håll att en person faktiskt kan påverka en bara sådär?
näe, jag blir så jävla sårbar så fort han rör sig innanför min lilla mur, o faktum är att jag önskar jag kunde stänga hnm ute en gång för alla o själv hålla pale på när han får nosa på dörröppningen eller inte..
lik förbannat står jag där o kan knappt styra över mig själv så fort han sätter foten över tröskeln o själv.. ja själv är jag alldelens för svag för o stänga hnm ute

jag antar att folk alltid kommer ha en speciell plats hos mig, vare sig jag vill eller inte
jag vet ju vad jag sagt, o vissa människor berör mig så hårt medans andra tar sig förbi obemärkta..
nej, min vän.. om man skulle försöka städa upp förvirringen du stökat ner med så förfärligt i min hjärna 
trots att du gör mig så osäker så vet jag.. eller tror jag? att du ska vara en del av mitt liv,
eller åtminstone intalar jag mig själv det

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg bakgrund.!

2008-01-11 @ 13:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback