BÄRS!

nu har jag en sån här "jag-måste-ta-tag-i-mitt-liv"-period
jag sover alldelens för mkt, är ständigt trött o gör inte ett piss om dagarna
snart börjar jag ju jobba igen o jag vill inte sitta där dränkt i jobb o inse att jag inte gjorde ett skit när jag var ledig o väl hade chansen
jag ska fasiken ställa väckarn imorrn, o strypa mig själv om jag inte kliver upp när den ringer
sen ska jag lägga mig o sola om det är bra väder o solen är hyffsat varm
sen ska jag städa klart mitt rum som bara blev halvklart ist jag började rensa

sen ska jag.. sen ska jag träna iaf, tror jag
eller nej jag ska göra det, jag måste hitta peppen igen.. det är bara o bita ihop o kämpa lite
fan vad jag hatar när jag får svackor o bara känner mig omotiverad till livet

jag vet att jag tjatar om det här,
men nu börjar min statistik ta sig, ni bloggläsare är ganska flitiga måste jag säga
har stigit rätt bra de senaste dagarna, men jag vill fortfarande ha kommentarer! varför kan ni inte ge mig feedback? ;( orkar ni läsa skiten så orkar ni banne mgi slänga iväg några ord!

nu poppar jag iaf ron pope - a drop in the ocean
är ni stora fan av grey's anatomy borde ni känna igen den, o direkt kunna koppla till vilken sen den spelas
vilken genialisk låt.. snacka om att snubben kan få hopplösheten att låta så vackert..
nej mina kära vänner.. dax o rycka upp sig


vad ska jag skriva om i nästa inlägg?

Kommentarer
Postat av: Micke

SKriv om Tore, han verkar va en rolig prick xD

2008-06-23 @ 22:49:45
Postat av: Maria

Greys anatomy är nog världens bästa serie (jag såg dom två första sesongerna på en helg) Nå vad bra att du tar tag i ditt liv själv sitter man hemma och känner hur hjärncellerna dör allt efter som jag ser mer och mer iq befriade barnprogram. men en dag ska jag oxå ta tag i livet kanske när jag e 40 och barnen har flyttat ut eller nåt.

2008-06-24 @ 10:39:48
Postat av: Cecilia

har halkat in på din blogg och tycker den är rätt underhållande :D du spelar innebandy än va? är ju lite sugen på att ta upp karriären :D

Postat av: Anonym

tuff tjej ;)

2008-06-25 @ 04:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback