12 MARS

det vill säga, MIN namnsdag!
jag är förvånad hur många som ens lagt märke till det o man blir likabra varje gång
fick första grattis-smset så tidigt som före 7 imorse.. men ledsen tore.. det var inte det bästa för dagen!
när jag kom hem fick jag ett rött mjukhjärta av min lillebror där det stod "du är värdefull!"
sak samma att han fått det av nån kärring på stan, det är tanken som räknas ;D

jag stör mig fruktansvärt på en speciell människa för tillfället
jag hatar att man gång på gång intygar sig själv att allt blir bättre den här gången,
när man innerst inne vet att det alltid kommer vara samma helvete som det varit sen man sprang på varandra första gången
det är väl sant att människor inte förändras.. gör man det är det ta mig fan värt att hyllas
jag diggar bara inte hur folk hör av sig när det duger för dom, hur man tror att man är så jävla viktig o att personer i ens närhet jämt kommer vara kvar när man får fingrarna i röven o väl hör av sig
nej vet nån vad, människor som bara tar o tar o inte ger ngt tillbaka klarar man sig så jävla bra utan
man kan bara inte låta bli o tycka det är tråkigt när det råkar vara människor som stårr/står en nära som man tvingas dra ett streck över
jag tror det här kommer vara dubbelmoral så det sjunger om det.. för jag vet att hur arg jag än kommer vara när jag får ett telefonsamtal, ett sms eller vad som helst
så kommer jag glömma de lika fort när vi väl börjar prata igen, bara för att jag vet att jag är svag för personer som har nån slags betydelse i mitt liv
förutom petter iofs, han är bara äcklig

som regina sjunger
"your hair was long when we first met"
det var ju mitt med!


truly yours,
/victoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback