SKÄMMES!

på mig ja
för tusan vad sämst jag har varit på att uppdatera bloggen!

anyway, igår var jag med pullan.. eller inatt.. var snortrött o trodde att jag skulle somna men ut for vi
natten avslutades i sängen med ett max lowcarb-mål o sen sov man gott
bortsett från dom mardrömmar jag haft :(
sen käkad ejag o pullan påskfrukost på morronen med undvek hennes misslyckande till kokade ägg
när vi sne hade plockat undan o svällat ner oss i soffan så ringer min telefon.. dum som jag är tackar jag ja till jobb inatt så nu äre bara o tagga för 10timmars vakande ;(
får försöka se de positivt, nattjobb på storhelg ger ganska bra med pengar
men jag hade velat njuta av min lilla ledighet till fullo :(
många ledsna gubbar i detta inlägg!
jag är ensam i helgen iaf.. mamma o pappa är i mjöddan o lillfjalar är med bruttan i hennes stuga

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback