vilka krafter sen..

min käre vän o vapendragare pullis uppdaterar sin blogg med sitt ordbajs flera gånger om dagen o jag känner att jag tappat stinget!
försöker peppa mig själv men det går ju ungefär lika bra som det går att klä på sig om dagarna
idag är det alltså 2 dagar till min 21-årsdag, dvs 1 dag tills man har en anledning o studera botten på flaskan än en gång
jag är småpeppad.. dock äre lite luddigt om vilka som kommer o inte kommer med vadfan!
det kan ju inte bli allt än överfullt eller gapa tomt, jag ska ändå vara full så vad fan spelar det för roll :D
idag ska jag o pullan på äventyr efter att hon slutat jobbet o jag hoppas verkligen att det leder  nån vart

sen måste jag städa lägenheten o jag måste fixa diverse småtjaffs man måste göra för att saker inte ska gå åt skogen när man är högljudda i en lägenhet på ett stort bostadsområde :p
förrförra helgen var ju polisen här några gånger, iofs till lägenheten inunder, men som mest var det väl 2 pikébussar o 2 vanliga bilar..
var visst nån som dragit kniv, hah!
vilket område man bor på sen..




nåväl, hoppas att du pullis, får ngt att läsa på din lunchrast nu!
ses sen

love you, mean it!!!!
<3

Kommentarer
Postat av: Micke

Hoppas du får skitskoj :D

2008-05-23 @ 23:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback