ännu en dag förbi

hej bloggen

nu ska jag gå o lägga mig så fort mitt nagellack har torkat
idag har varit en krävande dag på många sätt

hoppas så innerligt att spanien blir av så man får komma till lite supervärme o få känna lite smålyx i några veckor, skulle vara så obeskrivligt skönt

det får bli ett kort inlägg de här för jag är fruktansvärt trött, avslutar meeeed,
det faktum att idag har jag o micke varit tillsammans i 7 månader & 25 dagar
ikväll o idag är första dagen vi inte pratar med varandra i telefon, o framförallt inte säger godnatt till varandra över telefon på kvällen

vad säger mina bloggläsare om det?




Kommentarer
Postat av: Joel

Jag säger: It sucks! Fast det dära med spaninen lät sick nice! :D Avis som faen men jag hoppas det blir av för er


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback