bloggar på befallning

o med risk för att innehållet kan bli lite sisådär,


hursomhelst,
HEJ ALLIHOPA!!! ( läs med blondinbellaröst o dialekt)
sista veckorna har varit helt otroligt stressiga!
NOT..
jag kom hem från min andra halva morgonen den 5e januari efter alldelens för mkt krångel på tåget, o i alldelens för dåligt skick för att ens åka tåg överhuvutaget
de sista dagarna har jag varit sjuk så det räcker o blir över, haft hög feber, o en superförkylning som äntligen börjat lätta
jag har inte tvättat håret på flera dagar, o väskan med 2veckorspackning från resan till micke står förtfarande där på mitt golv.. orörd
min blogglust är, som flera gånger per år, som bortblåst o det känns som om jag glömt bort hur man gör
jag känner mig en aning vilsen för tillfället, totalt slut i kropp o själ.. o väntar med spänning på bättre tider

blev tididgare idag påmind om 14 februari.. vilket slog mig så fort jag såg datumet att det är alla hjärtans dag då
för några år sen, precis på alla hjärtans dag skrev jag mitt första inlägg här i bloggen, där jag förbarmade mig över hur ångesten fyllt varje tomrum i min kropp, o hur deprimerande blotta tanken att fira(läs genomlida) den själv var
det som slog mig tidigare idag var att jag förmodligen kommer göra det detta år med,
o de känns för tillfället flera gånger värre nu, än vad det gjorde för några år sen
nu när jag faktiskt har världens finaste pojkvän.. som bor alldelens för långt ifrån mig
nu är det säkert ngn som tänker att man ska leva varje dag som en alla hjärtans dag när man är i ett förhållande, o att det inte ska behöva finnas en speciell dag där man ska visa folk vad dom betyder för en,
meeen.. micke bor så långt bort.. o att vara med hnm kring alla hjärtansdag skulle vara en dubbelvinst! :)

igår åkte jag till kiruna 05:30 för att spela match där..
det var vi, herr3an o herr4an som trängdes i en buss,
därav den ybertidiga tiden att åka.. herr4an hade match 11, vi hade match 13, o herr3an hade match 15:45,
jag var väl hemma vid 22:40 o har nog aldrig varit så trött.. eller kanske, men det var längesen
jag kunde inte sova så mkt på bussen o efter att jag gjort den förmodligen sämsta matchen i min karriär någonsin, o dessutom inte var frisk o inte hade tränat på 1 månad, så stupade jag i säng då jag kom hem.. sov konstant till 12-tiden, for o tränade en sväng, o sen raka vägen hem o ner i sängen igen.. klev upp för någon timma sen o nu känns det som om jag börjar bli människa igen

i fredags var det singstarpartaj här för fulla muggar, det var längesen jag hade så kul o vi konstaterade att festen var slut när klockan slog 03:30,
jag hade lagt beslag på micken RÖD o hade lite svårt o släppa ifrån mig den
bildbevis bjuder jag på, o ber om ursäkt för min mammas oteckniska jag, när det gäller o fota utan att få det suddigt, men eftersom det är den enda bilden på mig i väntan på att få skråla så får den duga;

vill även be dig, kära läsare, att notera mina ybersnygga lack-tights som var min kropps närmsta smekning kvällen till ära!

eftersom träningen ikväll var inställd på grund av för lite folk så känner jag mig lite slö, eftersom min dag inte bestått av nånting alls förutom sömn o lite ordbajseri,
därför kanske man skulle ta o se till att morgondagen har lite mer att erbjuda!
dvs upp-packning av väskan o lite städning? :s
suck.. jag lever ett bittert liv.. det är ju bara o konstastera

må väl o ta hand om er
/Victoria

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag befaller.. alltså finns jag(?) Hell yeah!

2009-01-12 @ 22:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback