JAG KÄNNER MIG SOM EN DEL AV EN KRIMINALROMAN!!

JAHAAA!
så ni som läst tidningen på sista tiden o bor här i närheten kan inte undgått att det varit ett yxdrama på tunastigen,
vad ni däremot kanske inte vet är att detta utspelades i min trapp..  tillomed lägenheten mitt emot, igårkväll
polisen fick larm vid 22:17 från en lägenhet, då en man fått en yxa i huvudet

21:55 kanske, var klockan då jag kom hem efter att ha varit i piteå
tyvärr såg jag ingenting, eftersom hela min gård var öde, men tänk om jag kommit några minuter senare!
för enligt polisen så var det två män som knackat på hos min granne, frågan om den här personen var den han var, o sen slängt yxan i skallen på hnm o försvunnit därifrån
hade jag kommit senare hade jag sett antingen bara dom rusa ut från trappen, eller hela scenariot när jag går upp för trappen
så antingen hade jag kunnat förklara för polisen vilka de var, ELLER.. så hade jag oxå kunnat få mig en yxa i skallen om dom sett att jag sett allt? :D
nåväl!
efter mkt påtryck med ambulans o massa poliser o gorm, som fotograferar o söker igenom gården efter vapnet, så kommer dom slutligen o plingar på dörren där jag öppnar
en riktigt trevlig poliskarl o en brud frågor om vi sett ngt osv osv.. kan ju dessvärre inte säga mer än att vi inte hört ett skit, eftersom idioterna under oss spelade så hög musik, vilket dom alltid gör under helgerna samtidigt som dom super skallarna av sig o skapar kaos,
därför kunde jag ju faktiskt dela med mig av det faktum att porten här nere låses kl 21, vilken betyder att dom på ngt sätt måste tagit sig in, UTAN att bryta upp dörren!
nåväl, det går o spekulera hur mkt som helst angående det där, så jag tänker låta bli från o med nu.. o se vart det slutar :)

idag när jag vaknat plingade det på dörren igen, o då var det en kriminalinspektör, som jag inte kommer ihåg namnet på, så då fick man upprepa de mesta man sagt till polisen,
efter att han gått, slängde jag mig i sängen igen o fortsätte o läsa min kriminalroman jag håller på med
jag klvier upp efter en stund, går på dass.. phille spelar hög musik som vanligt, o när jag kommer tillbaka till rummet ringer tfn men hinner precis sluta innan jag svarat..
o vilka var det som ringde? jo tidningen

jag känner mig insyltad i ngt fast jag inte sett ett skit, lol:)
nåja, älskar dig micke, pusspusspuss:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa... det är nog DU som borde bli polis.. inte jag! :P Ha!

2009-01-21 @ 19:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback