men ååh.. sluta fjanta!

det här möttes jag va på min lunar(ja jag vet.. jag har lunar, haha)
o sånt gör mig bara irriterad,
såhär ser min besökslogg ut:


Användarnamn        Ort            Besökstid
miiiikaaaaela F20    Ljusdal     Igår 13:19
miiiikaaaaela F20    Ljusdal     Igår 13:18
miiiikaaaaela F20    Ljusdal     Igår 13:18
miiiikaaaaela F20    Ljusdal     Igår 13:14




o när jag väl klickar på personen i fråga så är det en raderad användare
vilken levande parasit i denna värld kan lista ut att det är en tillfälligt gjord användare för o kunna snoka..
nu fram till den större delen av min irritation, eftersom många av er säkerligen tror att det är Micke
men nej, micke har en egen lunar.. o det är inte så att han drar sig för o vara på min sida när han väl är inloggad

min misstanke är att det är hans flickvän,
så om de är du madelene, o du känner behovet av att veta vad jag gör, hur jag ser ut, o vem jag skriver med
så kan du ju alltid bara slänga iväg ett hej o prata med mig som en normal människa
jag bits inte..

sådär, då var det ur vägen!:)
nu ska jag bara försöka peppa mig själv för jobb inatt.. bläääää

/victoria




ps:

"Hörde du att dom gjorde en husrannsakan strax före Michael Jackson dog?
I badrummet hittade dom narkotika klass ett,
i köket narkotika klass två
och i sovrummet hittade dom hela klass fem B."

Kommentarer
Postat av: Andrew

Haha, den där miiiikaaaaela har varit inne massor på min också :P

Postat av: mdln

haha jag blev helt till mig :D trodde du mena mig först :D



hihi.



får ta en fika snart! pösss

2009-07-02 @ 10:25:10
Postat av: Micke

Den där jäveln har varit in 4 gånger på min lunar också!

2009-07-04 @ 13:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback