mmm... work work

hej bloggen!

jag somnade 8.20 imorse
vaknade vid 12.. är det ok om jag är trött?
jävla byggarbetare

inatt börjar jag 21.40 o jobbar till 8.. men då har jag jour, vilket betyder att de är sovande mellan 23-06
känns skönt eftersom jag inte fick sova så länge idag
annars var natten som var sjukt rolig.. så det var ju bra det iaf

nu är det bara 26 dagar kvar till spanien!
har varit så grymt med bra väder i sverige på sistone dessutom.. man har ju hunnit väcka brännan till liv om inte annat
bra grund o upplägg för mitt kommande soldyrkande!:D
nu äre dessvärre molnigt o inte alls så varmt..



nåväl, slut på ordbajseri
nu äre bara o jobba jobba jobba så dagarna går fortf.. snart är det helg igen o då får jag äntligen ta igen den gångna veckans ensamtid
längtar!

kyss/vickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback