somliga har Det

godkväll bloggen
klockan har passerat midnatt o nu är det bara 33 dagar kvar
tänk att de nyss var 150dar man satt o räknade ner från

jag halvsitter mot min sänggavel o ska alldelens strax sova
mina naglar är nymålade i svart o jag är fast besluten om att kliva upp tidigt imorrn o lägga mig på balkongen

i helgen är det boden alive,
ett väl ihågkommet minne från förra året sitter som fastetsat i mitt huvud
den helgen innehöll saker i mängder
o nu är det alltså dax igen

men helt andra förutsättningar,
med mig.. som har en annan syn på livet
o som, hur mkt jag än vill ångra saker jag gjort här i livet, inte kan låta bli att lära mig av dom istället
jag vet inte hur många ggr jag skrivit i min blogg att mitt liv börjat ta en fin vändning o att jag känner mig lycklig i mig själv
nu är det dax igen...
den här sommaren har så jävla mkt o ge o de känns redan i min kropp
jag är glad över människor som kommit in i mitt liv, kanske inte alltid lika glad åt alla som försvunnit, men man får gilla läget:)

det är ju ingen idé o sitta o försöka leverea o sen inte kunna leva upp till det
jag tror på människans lycka
inte bara för mig själv, utan för alla de som på ngt sätt gjort sig förtjänt av det
det går inte o deppa över att saker o ting är upp o ner ibland, för gräset är ALLTID grönare på andra sidan


"Livet är för kort för att vakna upp på morgonen med ånger. Så älska dom människor som behandlar dig rätt o glöm dom som inte gör det. Tro på att allt händer av en anledning. Om du får en chans, ta den. Om det ändrar ditt liv, låt den. Ingen sa att det skulle vara lätt, de bara lovade att det skulle vara värt det. Det kommer att komma en dag i ditt liv när du inser vem som verkligen är viktig, vem som inte var och vem som aldrig har varit. Så glöm folk från ditt förflutna, för det finns en anledning till varför dom inte klarade sig till din framtid. När vi växer upp, får vi veta att även den personen som inte var meningen att någonsin göra dig besviken förmodligen kommer att göra det. Du kommer förmodligen få ditt hjärta sårat mer än en gång och det är svårare varje gång. Du kommer såra hjärtan också, så kom ihåg hur det kändes när du var sårad. Du kommer bråka med din bästa vän. Du kommer att gråta för att tiden går för fort, och så småningom kommer du att förlora någon du älskar. Så ta för många bilder, skratta för mycket och älska som om du har aldrig varit sårad, eftersom alla sextio sekunder du spenderar är en minut av lycka du aldrig kommer få tillbaka. Skratta när du kan, be om ursäkt när du bör och släpp det du inte kan ändra. Kyss passionerat, spela hårt, förlåta snabbt, ta chanser, ge allt och ha ingen ånger. Livet är för kort för att vara allt annat än nöjd"

kyss
/victoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback