verkar överleva en dramatiskt dag

hej bloggen

det var längesen

idag har varit en hemskt dag,
låg o krampade, skakade, kallsvettades o var likblek i helt sjuka magsmärtor imorse vid 10-tiden
maria som varit här låg o strök mig över ryggen medans jag skrek som en iddi
tillslut ringde hon pappa som kom hem i ilfart, o under tiden han var påväg hem så ringde maria ambulansen som kom
så jag proppades med morfin o syrgasslangen kopplades på
blev senare på sjukhuset tömd på massa blod för prover osv osv
o läkare undersökte mig några gånger


det konstaterades att jag har blod i buken

helt jävla ärligt så kan jag säga att jag fan trodde jag skulle dö då jag låg där o vred mig
har aldrig upplevt sån smärta i hela mitt liv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback