7 - Min(a) bästa vän(ner)

om jag skulle valt att följa rubriken för detta inlägg ordagrant så hade de varit en omöjlig uppgift
jag kan omöjligt välja ngn av mina underbart fina vänner som skulle vara bättre än den andra
jag har aldrig känt mig så bekväm o hemma som jag gör hos de vänner som ligger mig värmast hjärtat

det har inte tagit lång tid(varför ska de behövas?) för mig att finna dessa värdefulla människor
jag vet att jag har innebandyn o tacka för mkt, o än en gång har jag fått det bevisat
min värld krestar bland mina vänner o förutom min familj så är dom det absolut värdefullaste jag har
känslan att veta att man har flera olika alternativ att vända sig till om ngt inte är som det ska,
att veta att de inte spelar roll vem utav dom man ringer till, för man kommer ändå mötas av samma omtanke o värme

sen finns det människor i mitt liv som funnits här betydligt längre än vissa andra,
men återigen är det viktigt för mig att påpeka att ingen av er tar mer plats eller betyder mer för mig än ngn annan,
att jag sen dessutom har den lyckliga möjligheten att alla mina vänner är varandras vänner (förlåt att det låter som nån jävla gudstjänst) gör allt så himla mycket lättare

jag hade gärna velat säga ingen nämnd, ingen glömd
men jag känner ändå att jag vill rabbla upp er, även ni som jag inte träffar så ofta men som jag alltid vet var jag har er
utan inbördes ordning;
maja
bävern
sandra i
nina
sanna
linn
maria
pullis
vickan i
adam
liza
jonte
moa
madde
hegan
farra
jossan
rebban

jag älskar er mina boo boo's! =)




     



♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥



Kommentarer
Postat av: Madelene

Men så söt du är! Min lilla pussvicky!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback