fettis-dagen!! =)

idag fick jag äntligen träffa min guuube, känns som år o dar sen jag träffade hnm fastän de var i fredagskväll som jag sprang till hnm en snabbis för o få en puss när jag o mina brudar var på g för o röja stan=)
några minuter efter att jag kom dit idag knackade hans morfar på hans dörr o hör på rackarns, då hade grannen kommit upp med ett fat nybakta semlor!!! =)
vicky was i heaven de sekunderna de tog för mig o sluka en! =)

annars har man ju inte undgått att charlotte kalla tog hem ett os-guld igår,
o att björnen ferry lyckades knipa hem ytterligare ett idag!
nu ska man bara stå ut inatt o sen äre dax för hockeyn, wiie


nu förtjänar jag lite äppeljuice är sen är det marsch pannkaka för framstupa sidoläge!

pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback