11:00

ringer min klocka o jag kan knappt öppna ögonen
"näe.." tänker jag o somnar om
tanken var att jag skulle åka in på stan o inhandla lite julklappar vid lunchtid så jag kunde åka in med papi
han kommer iaf in vid 12:00 o säger "hallå där.." o mitt mumlande tror jag var svar nog
somnade om o vaknade 13:15
jag älskar o sova, hah
fast o andra sidan var jag vaken hyffsat länge inatt o det kändes nästan som att jag hade lite huvudvärk då klockan ringde där klockan 11 ;d

hursomhelst så kan nog alla lista ut att de inte blev nån julklappsinhandling o jag kommer som vanligt skjuta upp de till sista dagarna innan jul
smidig som man är
känns dessutom lagomt jobbigt att jag inte har en aning om vad jag önskar mig i julklapp
precis som alla vet blir det svårare o svårare o köpa julklappar till folk så större de blir, men det gäller ju förtusan när man ska önska sig ngt oxå
det känns fånigt o säga att jag inte vet vad jag vill ha eftersom det låter som att man har allt,
men att man har allt är ju långt ifrån sant? :s

jag kommer säkert få trosor..........................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback