EN HÖGLJUDD SUCK

att jag ska behöva sitta o se på komedin "are we there yet?" för att inse vilket patetiskt liv jag egentligen lever för tillfället
min katt är min enda riktigt betydelsefulla närhet o det känns jobbigt att känna sig ensam
o andra sidan tror jag inte att jag har ngn o skylla på.. inte ens mig själv
det handlar om saker som man egentligen inte kan styra över, men jag kan inte undgå dom djupa funderingarna jag haft ikväll
jag saknar att ha ngn som betyder ngt för mig vid min sida
jag är trött på att gå runt inne i mitt skal o hoppas att ngn ska knacka på o ens ta sig ork att försöka hitta vad som finns innanför
att det ska vara så svårt o skalla ihop med ngn som får mig o känna mig omtyckt, behövd o trygg
man ska lägga ribban högt, sägs det väl? satsa högt.. o vinna ännu högre

just nu känns det bara svårt
det är så jävla mörkt ute o det mesta känns ungefär lika dystert som när temperaturen sjunker till noll eller till o med går in på plusgrader o snön försvinner, fastän det inte ens varit jul än
mörker gör fan varenda en deprimerad, så fort man tänder ett ljus känns allt mkt bättre men man vill ändå dela de med ngn
jag är opepp inför julafton men hoppas att mitt nyårspepp inte försvinner
jag behöver min klänning jag har beställt! NU! NUUUUU! den borde kunna tagga upp mig litegrann iaf..

vad händer härnäst..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback