KÄRA DAGBOK

idag är en ganska hyffsad dag med tanke på allt som händer runt omkring mig
imorrn är det julafton o de känns väldigt lugnt o avstressat
tack o lov

igår var jag med olabandola heeela dagen..
så ringde min storebror, o jajemen! då var det lite rajraj på listan o utgång på heroes, vilket sög.. så jag for hem ganska fort
fick en sur gubbe på msn o insåg att jag hade 16(!!) missade samtal på min mobil så de var bara o bege sig ut i bilen o lalla runt med pullan i några timmar,
kom hem, ringde bosse.. la mig o sov
vaknade, o har ungefär bara fikat idag

snart åker jag till sjukhuset..
det känns väldigt olustigt men jag vet att om jag inte gör de här kommer jag ångra mig för resten av mitt liv
det minsta jag kan göra för hnm är o visa hur jag ser ut, hur jag vuxit.. 10(!!!) år sen
det är skamligt..
men de är väl så att man tar vara på allt nu när man stirrar döden i vitögat
jag är livrädd för att jag ska börja gråta.. jag vet att han inte vill se mig så
men jag vet oxå att jag kommer ha svårt o hålla tillbaka

image64


aja, nu beger jag mig mot bussen..

må väl, kära dagbok
din trogne tjänare, Victoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback