URK!

jag har suttit hela kvällen
ungefär mellan 18-23.45 framför dne här jävla dumburken för att försöka få ordning på lite statistik som jag tagit på mig o göra
det roligaste av allt är att jag inte ens gjort färdig en fjärdedel
haha.. ja herrejisses.. tur att det är jag som bestämmer tempo o när de ska vara klart.. även fast dom nu eldar mig i baken lite halvt som halvt
idag är det nyårsafton
jag vet egentligen inte var mitt 2007 har tagit vägen.. det här året har gått så jäkla fort o det är tragiskt när jag inser att jag inte har så mkt minnesvärt att blicka tillbaka på
men sånt är livet, kanske 2008 blir mitt år iallafall?

igår var jag o pullan på rajraj i pite o ägde upp lite bybor på noliaparkeringen, eller jag satt mest o såg söt ut medans pullan brassade på som den sanna drift-queen hon är!
kvällen (morgonen?) där vid 4 tiden, efter att vi tagit oss hem från pite genom att snitta 60/70 hela vägen.. pga den förjävliga snöstormen som gjorde att vi satt fast i en karavan på 6 bilar där den första plogade vägen, slutade med att vi tröck lite maxmat baki OK o kände oss lagomt nöjda när vi både beställde lowcarb mål..
fast.. med pommes.. o dipp.. o cola..

utöver statistikskiten så har jag hunnit klippa o färga moas hår, vi har varit på dollarstore o ica maxi o inhandlat diverse nödvändigheter inför nyårsmiddagen o festen, hunnit äta lite middag.. smakat den gudomliga slushen med en 7a sprit som vi gjort tills ikväll
galet..
ricke har köpt raketer.. han var som ett barn på julafton tydligen.. vad är det egentligen med killar o saker i färger som smäller en gång o ser fint ut i nån sekund?:D

jag ordbajsar..
återkommer kanske senare idag om jag har tid o känner att jag har ngt att dela med mig av
ps. idag köpte jag silvriga pumps!

image68


image69

GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback