14½ dag

det är sjukt egentligen,
om 14½ dag har jag haft den här bloggen ett helt år utan att ens logga in på den o printa fler än de ynka inlägg jag skrev när jag skapade den

ska jag vara ärlig tror jag inte att jag kommer orka hålla på o uppdatera här,
inte bara för att jag lär glömma utan snarare för att det inte händer alltför mycket i mitt liv som jag känner skulle intressera de läsare som roar sig med att läsa här

fast ett år, det är mycket
jag har tagit studenten o jobbar
jag har hunnit sluta med innebandyn efter 10 år men lyckats vara så pass envis att hålla igång med den någon gång i veckan för att slippa lägga ner helt
då kanske man inte kan säga att man har slutat?
jag var borta ifrån den någon vecka iallafall, det är stort





fast vadå,
jag är fortfarande så ung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback