AHA.NU

"tvillingar är flörtiga och kommunicerar bra med det motsatta könet
att vara på samma våglängd betyder oerhört mycket för dem, och de behöver uppnå det innan de går vidare i en relation
de kan ha svårt att hantera djupa känslor och håller därför ofta människor på avstånd.
när tvillingen väl öppnar sig kan du bli överraskad över den känslighet du möter
"


jag känner mig väldigt.. blottad, om än mer sårbar
hjääääääälp



ps:
när en tjej;

- är tyst, så rullar det med miljoner tankar i hennes huvud
- bråkar med dig, tänker hon väldigt djupt
- tittar på dig med ögonen fulla av frågor, så undrar hon hur länge du kommer vara vid hennes sida
- svarar jag mår bra efter några sekunder, mår hon inte alls bra
- tittar sorgset på dig, undrar hon varför du ljuger
- lägger sitt huvud på din axel, så önskar hon att du är hennes förevigt
- försöker få kontakt med dig varje dag, då söker hon din uppmärksamhet
- smsar ofta, vill hon att du svarar åtminstonde en gång
- säger jag älskar dig, menar hon det
- säger att hon inte kan leva utan dig, då har hon tänkt klart att du är hennes framtid
- säger att hon saknar dig, så kan ingen i hela världen sakna dig mer än vad hon gör


fridens liljor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback