FASTGJUTEN!

eller.. fel ord
suck.. jag var bara ute efter en rubrik som egentligen inte kommer ha ngt alls med detta inlägg o göra
jag är dödstrött.. jobbig träning o jag känner mig slut i huvudet
vet egentligen inte vad som är fel med mig nuförtiden
jag vill egentligen bara åka bort o rå om mig själv ett tag, fan vad skönt det skulle vara
jag har inte ens julstämning.. förstå att det är skyltsöndag.. o 1:a advent på söndag.. helt sinnes

det är narnia-vitt här uppe, o här ute
det är så jävla vackert, synd bara att man ska förfrysa arslet av dig varje gång man försöker sig på att studera vintern närmare o lämnar läggan..
hursomhelst, jag vet inte ens hur många grader det är ute o jag orkar inte ödsla energi på o gå o kolla termometern men jag skulle tippa på över -10 iallfall.. tror mamma fotade ett träd som står här utanför, ska fundera på hur värt de skulle vara o lägga upp bilden på det så ni får se..

på söndag har vi iallafall bortamatch mot kiruna.. 4½ timma x 2 i en buss tillsammans med sävast herrlag.. hoppas det bär,
kiruna ligger sist i serien iaf.. så vi borde plocka dom ganska hårt
fast så var det ju det här med underskattning..
sen har vi iallafall bara boden kvar på onsdag, innan juluppehållet börjar.. ändå skönt

är det normalt att jag börja känna panik o ångest vid 20årsålder?
jag behöver ett jobb nu.. NU
det känns inte ens som att jag står på mina egna ben.. jag vill börja planera min framtid.. det är ju knappt så att jag är barn längre,
jag sätter griller i huvet på mig själv ständigt, varför lär jag mig aldrig?
jag får panikångest när jag inser hur fel jag gjort o hatar mig själv för att jag inte ens klarar av o hålla ngt jag lovat mig själv
man är väl bara mänsklig, tror jag
ngt annat skulle vara konstigt

nu lever monstret loppan här i läggan, hoppas han sover inatt o slippa underhålla sig själv med o attackera mig o hinna göra så mkt klösmärken på min kropp som det är möjligt under en natt

aja, här har ni bilden på trädet iaf..
inte riktigt rättvis jämfört med hur det ser ut.. fint är det iallafall, tjocka lager snö på alla träd.. mm..

image43

fridens liljor

Kommentarer
Postat av: drugga

jävla rövhål. igår föll snön här också, precis som på senhösten. idag när jag satte foten utanför dörren så smälte snön, precis som på våren. vilket jävla aber till vinter.

2007-11-29 @ 12:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback