GÄNGET O JAG!

idag kära läsare (har jag några?)
har jag shoppat!

det gick ovanligt fort egentligen, men jag kände mig nöjd o ville bara åka hem..
köpte iaf en jac,a en mössa, en klänning o en tröja,
nöjd tjej iaf!

jag är fortf. mest snorig o allmänt förkyld, men ikväll är det träning som jag inte har ngn talan om då det gäller att fara eller inte fara
bara o bita ihop o fara dit




i lördags träffade jag ola
min goa vän ola..
vi var på mcdonalds o käkade flurry o hade det allmänt trevligt..
han flyttade igår.. jag trodde jag skulle känna mig mer illa till mods men som jag sa till hnm innan han gick, så vad tusan.. jag lever på det faktum att han kommer tillbaka den 18:e december o stannar ett tag :)
nåväl, han är guld värd
jag kommer verkligen sakna honom


ahahaha.. förlåt..

FRIDENS LILJOR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback