HAHA!

åh, jag visste inte att jag undermedveten kunde vara lite halvsynsk så det nästan blir komiskt!
du som läser min blogg ser att mitt förra inlägg hade rubriken "DET BRINNER!"
om jag visste hur rätt jag skulle ha några timmar framåt i tiden

för mkt riktigt var det brandbilen, polisen o ambulansen som entrade min gård för ungefär 1½ timma sen
jag har ingen aning om vad som hänt, vet bara att det var ngt med gammelgubben som bor 2 trappuppgångar ifrån mig,
men jag kan ändå inte låta bli att flina lite komiskt åt hela grejen

nåja, jag lyckades iallafall städa mitt rum, nu är det grymt snyggt o helt fritt från damm
passade även på att borra upp mina 2 vägghyllor, så nu är det ännu en liten detalj som gör att mitt rum faktiskt ser väldigt fint ut
försökte fota med mobilen men bilden gav inte rättvisa för verkligheten så jag skiter i att lägga opp!
ha en trevlig kväll!


fridens liljor

Kommentarer
Postat av: Pär

jag vill se en bild på ditt rum!

2007-11-08 @ 23:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback