SKRATTRETANDE

det börjar bli en vana för mig egentligen..
jag finner det ganska komiskt53275-27
men vad ska man göra, jag orkar inte ens hänga med i svängarna.. det känns bara som att det alltid kommer vara såhär o jag kan inte göra något åt det
helt plötsligt har min värld o människor runt omkring den förvandlats till blodtörstande käftar som bara strävar efter att hitta fel, tycka, o framförallt tro saker

aja, idag har jag iallafall match
satt hela gårdagen o redigerade o fixade porträttbilderna till laget o till hemsidan, sen for jag på ett möte o sen satte jag mig på bussen till piteå
där gjorde jag o anders ett nytt försök o såg hairspray igen, fast den nya versionen den här gången..
mer musikalisk o lite annorlunda, fast det fick duga
sen lyssnade vi på musik, åt popcorn.. hostade..
åh.. VARFÖR UPPSKATTAR INGEN MITT PRATA-I-SÖMNEN-SVAMMEL?
jag skulle tycka jag var jättesöt om jag såg mig själv i någon annans ögon, tihi
jag kanske ska sluta bli så frustrerad o tjurig oxå.. o jag gör det nog bäst i om jag försöker låta bli o förklara vad jag menar med det jag säger i sömnen.. hah.. men vadfan
kan ju alltid skryta med att min tolda talang verkligen blivit upptäckt! :p



nåväl, nu ska jag lägga mig o sova en stund, sen måste jag baka.. orkade inte göra det
jag har inte ens kollat så vi har alla ingredienser :(
det har vi säkert inte.. kuk



FRIDENS LILJOR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback