FÖRÄNDRINGAR!

jag tjatar alltid om hur bra det är med dessa o jag är ganska snabb själv på att missbruka dessa kära förändringar..
idag ringde jag min käre vän pullis o frågade henne om hon kunde klippa mitt hår ikväll..
kalrt hon kunde, men jag ångrade mig minuterna efter o bestämde mig för o försöka spara ut håret någolunda,

sen la jag mig i sängen vid 16-tiden..
funderade i ungefär 4 minuter o sen ringde jag tillbaka till henne,
nu är det bestämt.. jag är lite nervös o hon kommer vara här på ungefär 45 minuter
jag ska klippa håret, o färga det mörkrött.. det blir nog bra
jag är optimist.. kampen går vidare, som min käre far alltid säger

tihi, spännande!

Kommentarer
Postat av: Mathias

Häftigt :)
Det kommer säkert bli skitbra!

2007-10-31 @ 17:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback