BULA

har klivit upp för dagen nu, kan man väl säga
klev upp vid 10 första gången, tömde diskmaskinen.. satte i all smutsig disk o diskade de andra som behövdes, för hand
nu sitter jag här.. lite snurrig i bollen efter att jag slog huvet i väggen..
bara en röd bula för tillfället, hoppas jag slipper det blåa

snart ska jag slänga i mig lite frulle, göra mig iordning o hämta ellaskruttan på dagis
sen ska hon o jag gå på teater o sne ska vi gå o käka nånstans, mysipys
jag kommer inte riktigt ihåg vad vi skulle se.. men jag har för mig att de var petson o findus? :p
får väl veta när jag ser biljetterna!

nu ska jag försöka få tokiga pepper att tänka på annat
vi var ute på balkongen i det soliga vädret o han blev tokarg då jag tog in hnm, så nu tjuter han som en kåt kattbrutta

HÄDDÅ

ps. går inte o infoga bilder, håll till godo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback