GODKVÄLL KÄRA LÄSARE!

image115sagt o gjort!
min blogg är som ett flickrum!
MASSA PUTTENUTTIGA HJÄRTAN O PRECIS LIKA MKT ROSA TONER!!!!
som min käre far skulle ha sagt om han såg den(eller ser han den?); vad går du igenom för fas nu, victoria?

jag har fortf. ont i magen av pizzan.. eller var de dom där 3 bakelserna jag smällde i mig efteråt?! pullis.. älskling
det här måste få ett slut :(
vi gick iaf som nedanför skrivet, på en promenix.. vilket var skönt för degklumpen jag samlat på mig i magen
nu sitter jag här, bloggandes i alldelens för lite kläder,
funderar över om jag blev nöjd med min bloggdesign.. o funderar ännu mer över om jag ska idas slå på en film
o isåfall vilken?

jag hatar verkligen när blogg.se ska sega järnet!
alltid när jag har en massa o dela med mig av kruppar skiten o de slutar med att jag sitter o svär o får stå för ännu ett totalt värdelöst inlägg

image111
sjung ut, för allt i världen!
/vickelivickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback