GRATTIS SANNA!

dagen idag bestod av ett jobbigt uppvak o ännu jobbigare uppstigning
var bara att förpassa sig till stan o fördriva lite tid, vilket var lättare sagt o gjort
när jag lunkat runt i varenda acceptabel affär var det typ.. 2timmar kvar till jag skulle träffa ingela så jag fick allt ta affär-rundan en gång till o gilla läget
jag köpte lite fina saker o slutligen kom ingela o vi kunde gå o döva våra skrikande magar
sagt o gjort, när vi satt på mat&prat kom alla som skulle överraska sanna o så småningom kom även sanna soskandes,
efter att linn lurat i henne att hennes mamma ville säga grattis
efter att sanna fått utföra diverse utmaningar traskade vi hem till henne o tröck gofika o hon öppnade sina presenter
så småningom begav jag o ingela oss mot bussen o åkte hem
o nu.. nu har jag precis kommit in genom dörren efter en 2h promenad i snöovädret
baaaaske mig, va!

grattis igen sanna:)

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Säänich!

tackar tackar söötnos:)

2008-04-04 @ 23:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback