MONACCO

jag sitter hos pullis
känner mig fetare än vanligt o är fruktansvärt.. obeskrivligt.. äckligt mätt
vi har svullat pizza o när jag(på skämt) föreslog att vi skulle gå ut o gå o bränna lite äckel vi dragit på oss,
nappade hon läskigt fort
nu sitter jag här o försöker fördriva tid medans hon, min allra käraste vän, hänger sin tvätt i badrummet
vi kom överens att vi skulle äta upp hela familjepizzan men lämnade varsin bit
man är så jävla glupsk när de väl kommer till kritan o den ligger där o väntar,
så man slänger i sig i all hets o sen blir man proppmätt i samma veva
kan iaf sätta en hel guldtia på att jag har halva inne hos pizza-killen, som jag konstaterade bor på samma gård som jag! i trappen brevid dessutom!
tror han blev lite nervös när jag slängde upp dörren o utbrast "JAG KÄNNER IGEN DIG!!! du bor på 62:an va?!?!"

annars så är väl livet hyffsat
jag fick hem mina nya cheapo-skor idag o dom är precis lika fina som jag hoppades på
ceriserosa med resår..
har ni missat att snörning o kardborre är ute?!?! hallå
jag har dessutom entrat en väldigt rosa fas o jag är helt frälst i denna underbara färg!
tänkte fixa om min blogg snart när tillfälle ges(ni kanske kan gissa vilken färg, HIHI), så håll till goda, kära läsare!

nu predrikar pullan över hur bra de är att hennes kläder inte är dyblöta när dom tas ur tvättmaskinen
för gud så jobbigt de skulle vara om de droppade från dom när man hängt upp dom..
dagens i-landsproblem får definitivt bli för blöt nytvättad tvätt
image110


when we collide, we break

LOVE,
Victoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback