O OM DOM ÄR ÖVERENS?

mina dagar på senaste tid har varit.. så jävla bra
allt känns så jävla bra o jag undrar om det är vädret eller vad som har hänt
på fredag åker jag, om det går som planerat, till umeå
där jag ska leva loppan ett tag.. ska bli gode skönt o träffa alla igen

idag när jag klickade upp webbläsaren såg jag artikeln om andrew från brittain's got talent 2008, en 13årig kille som sjunger opera.. jämnförs med paul potts, o självklart gick vidare
trots sitt dåliga självförtroende.. sin nervositet,
men ta mig fan.. det bästa av allt var inte det.. utan de bästa med hela de där inslaget var när han berättade hur mobbad han var o alltid varit i skolan för sin sång, o sen svarade på frågan "vad gör du när dom mobbar dig?"
så svarar ungen.. "jag fortsätter sjunga.."
så jävla starkt, 13 bast.. jag hoppar han chockar världen
eller det har han väl redan gjort eftersom han fick stående ovationer o hela folkets jävla jubel när han svarade på frågan, precis som han fick när han sjungit klart
hursomhelst, hoppas han blir så pass stor att han får styrkan att inse vilka loosers idioterna på hans skola är

nu ska jag klä på mig o gå ut o traska i finvädret!
ha en trevlig dag!

image129

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback