TAGGELITAGG

nu sitter jag här än en gång, i pullis soffa med laptopen i högsta hugg o ska försöka förmedla mina tankar samtidigt som jag har en naken pullis i rummet brevid
hah
nejdå, skämt o sido, pullan ligger i badet o jag sitter o småglor på top model samtidigt som jag funderar på vad jag ska ha på mig ikväll
vilket genast ger plats för nästa problem som är att jag borde gå o prova den nya klänningen jag köpte idag
ikväll ska vi till en början på inflyttningsfest på bergviken där vi ska grilla o bli odrägliga
sen får vi se var kvällen bär oss
båda jag o pullan är kända för att vara väldigt öppna för alla möjliga förslag så man har ingen aning om var vi hamnar :D

såååå
hör av er!
annars ses vi i dimman, prrrrrr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback