äntligen :)

nu har jag avregistrerat mig på apberget o det känns väldigt skönt
ikväll har jag tränat o det gick väl kanske inte som jag hoppats på men det är bara o trampa vidare!
de senaste dagarna har, förutom att jobba, spenderats med min vapendragare pullis
vi har planerat utstyrslar för kommande fredag då det är 50-60-talstema på den berömda maxfesten som äger rum
förhoppningsvis kommer det bli bra tillslut om vi bara lyckas med de sista detaljerna
vi har iaf kommit överens om att det är äggfull som gäller i helgen så jag peppar redan!

nu är det bäst man går o gör lite nytta, för jag kan ju inte sitta o trycka framför datorn såhär!
PUSS
11 dagar tills jag åker till micke! PUSS IGEN

Kommentarer
Postat av: såffi

men det blir ju bra det! då får vi dra ihop ett skip-bo eller två tills dess, kanske en massa alko också så det blir lite mer stämning :P längtar du nå kanske tills du får dra dig neråt??



Tjaaaråååå

2008-08-21 @ 07:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback