fullspäckad dag!

min klockan ringde 08:30 o jag hade sjukt svårt att ta mig upp
tänkte strunta i o tvätta håret men råkade skymta min margarinskalle i spegeln så det var bara o ställa sig bredbent o framåtlutad över badkaret o göra lite nytta
sen kutade jag upp till garagen där jag mötte en linda som backade ut bilen o förklarade att hon tappat bort börsen
vilken början på resan.. efter många om o men hittade hon den.. på hatthyllan i sin lägenhet
haha! jag trodde verkligen att vi skulle krocka, eller att bilen skulle gå sönder, eller att bara nånting otursfyllt skulle drabba oss med tanke på att vi alltid råkar ut för konstigheter
men icket!
resan gick smärtfritt o vi shoppade loss på ikea, alko, skopunten, barnens hus o candy world!
jag är nu stolt ägare av 7 st sjuttisar sprit o ett par gudomligt söta pumps!
för o inte tala om att jag äntligen äger ett eget skip-bo som jag ska terra micke med hela veckan i ljusdal!

efter mkt runtspringande så satte vi oss i bilen o började brumma hemmåt vid 16.05,
jag entrade min boning vid 17:45 efter en liten mellanlandning hos lindas söta mamma på torggrillen i råne
efter att jag visat mamma vad jag spenderat alldelens för mkt pengar på så började jag göra ngt åt tygskogen jag haft i mitt rum
nu är allt rent invikt i garderoben o all smutstvätt ligger fult nerslängt i tvättkorgen.. stackars pappa som ska spendera morgondagen med o bena av all min tvätt,
jag har iaf gjort bort hela min storstädning idag, o det känns skönt att jag bara har byte av sängkläder & dammsugning kvar imorrn tills de att torrey o maud kommer hit

jag blir förpassad till chrille&veras nyrenoverade lägga på munkeberg i helgen eftersom det inte finns nog med sovplatser o sen dom passande nog åkt till bulgarien o stannar 1 vecka framöver

de enda som egentligen väntar imorrn är den tänkta shoppingen av en egen tvättkorg pappa snällt bett mig imförskaffa till mitt rum,
se mina 3 katter är ena lurviga rackare o tycker om o ligga på allt som är mjukt o som man helst av allt vill ha utan hår, dvs mina kläder!
o eftersom, som alla som känner mig vet, jag gärna slänger allt jag kan på golvet om jag provat eller bara tagit av mig, så bildas det ganska fort ett gigantiskt paradis för mina kissemjuffar
hursomhelst, nu ska jag lägga mig i min säng, drömma om min telefon som för tillfället är sorterad i malmö (GODE GUD, HINN KOMMA HIT INNAN SÖNDAG!!!!), o längta till måndagmorgon när jag äntligen får ge micke en puss på riktigt igen

tills dess min käre; PUSSSSSSSSSS... du vet hur mkt jaaaaag.. gillar dig:]



*POFFF!!!!*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback