nej vet nån vad

nu har jag verkligen bestämt mig
jag är så kräkless o skymtar inget slut
så nu får det vara. ska bara hålla ut några dagar till o sen ska jag bort med skiten, känns skönt bara o tänka på det
så fullt av idioter det finns på det där stället, som bara snackar skit o beter sig som om dom inte vore en dag över 12..
jag kan inte fatta att jag sitter där frivilligt
knappast så att jag vill ha några av dom där tattarna i mitt liv o likförbannat så är man där dag ut o dag in
nej vet ngn vad..  några dagar som sagt, sen ska jag radera skiten


jag räknar dagarna, micke
jag vill inget hellre än o komma härifrån o bara få vara med dig dig dig dig
det finaste jag har i hela världen

Kommentarer
Postat av: pullan

finaste du har i hela världen? men jag då?! :O

Postat av: Micke

Konkurrens?! Jasså? de struntar jag i för du är bara min min min min min ändåååå :D:D

2008-08-16 @ 01:36:59
Postat av: Undersköterske Sofia Vikarie På Ängsgården

MEEEEEEN herrejisses!! Jag fann dig efter att du fann mig!! Vet du vad? jag har nyss, för ca25min kommit hem från ängsis, inte illa va? va? va? förresten så har jag lite tråkiga nyheter om tisdag.. tobbe överraskade mig med en sthlmresa bokad till på tisdag =/ så min fråga är huuur länge, alltså i månader och dagar ska du spendera där nere??

2008-08-20 @ 07:32:31
URL: http://lanthow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback