SYMPATI

jag tycker så synd om mig själv så det finns inte
här sitter jag i lägenheten som gapar mer än tomt
mamma o pappa o phille har åkt till moa o ricke för o sen dra vidare o rocka loss på lulekalaset
jag har sån ångest, för själv jobbar jag hela helgen
bara blotta tanken att missa the boppers o lasse winnerbäck imorrn gör mig spyfärdig o jag vill bara lägga mig ner o gråta
jag vet att jag får skylla mig själv för att jag är så förbannat klantig o oklipsk men det är ändå svårt o låta blio känna lite självömkan
förhoppningsvis vill ngn vänlig själ på jobbet byta pass med mig imorrn o då skulle jag vara jordens lyckligaste människa
jag är inte långt ifrån det nu iofs!
trots om det var bittert att världens finaste kille åkte ifrån mig igårkväll, vilket gjorde natten nästintill outhärdlig.. så kan jag iaf gotta mig i tanken att han är min kille :)
nu ska jag lägga mig i sängen en stund till o snuuuusa på kudden som han legat på i 1 veckas tid


lev o må gottfolk, om jag inte entrar södra hamn o får svaja med till lasses genialiska musikstycken imorrnkväll, så svaja åt mig!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback