jul-sms

eftersom lotta hade jävligt kul i att skicka mig massa snuskiga jul-sms kände jag mig lite tvungen att skicka vidare dom, haha! lite roliga var dom ju iaf..
när jag vaknade imorse hade jag 5 missade samtal.. lol.. tålatt noteras är ju att jag inte haft mobilen på ljudlös.. utan förmodligen bara sovit väldigt hårt :p
käkade frulle för nån halvtimme sen o nu sitter jag bara här.. ikväll är det returmatch mot kalix
o jag borde packa ner overallerna nu så folk får dom, annars är risken alldelens för stor att jag glömmer dom :]
nåja.. jobbet igår gick fortare än planerat fastän vi var lite folk.. så jag var hemma strax efter 21, efter att jag druckit x antal koppar varm choklad på lule grafiska

nu ska jag fixa iväg ett paket som jag sålt på tradera,
så have a nice day.. bla bla bla
häddå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback