JUL-VICKAN!

hej alla glada!
idag har jag varit o hämtat overallerna jag beställt åt mitt lag, o sedan varit o lämnat dom på tryck hos en snubbe på en tryckfirma
nu äre bara o invänta att dom snyggisarna ska bli färdiga! vi kommer ju vara läckrast klädda bland lagen i serien iaf!:)

seeeen.. så har jag o pappa varit ute på en liten expidition o bara kännt lugnet.. kom hem hit vid 15:30 o nu har jag ställt mig o bakat ut pepparkakorna, vars deg förbereddes igårkväll!:)

nu väntar jag bara på att klockan ska bli kring 19, så jag o pappa kan åka till moa o ricke o fika lussebussar o annat gotta :D :D :D

älskar dig micke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

Kommentarer
Postat av: Jennie

Skriver det på msn på fredag eller lördag :)

2008-12-02 @ 22:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback