lussefirande!

åh gud.. ringklockan ringde upprepade gånger o jag vaknar mitt i en, vad som säkert var en underbar dröm, svär för mig själv o undrar varför maria inte kan komma nån timme senare!
lite mer ringande.. pappa far upp som ett skott o öppnar dörren.. sen kommer morsan o sist lunkar jag upp då jag hör skönsången av mina brorsdöttrars stämmor med mamma sin på högsta stämman!
jaha.. så då blev de en snabbfrukost med pepparkaka o lussebulla medans dom gick igenom varenda sång i sångboken dom hade med sig
"se så.. nu ska vi vidare" löd orden efter några minuter o jag tror jag dog på nytt
jag är så trött,
men glad lucia på er allihopa!
idag hade jag helst sett sangis-öjebyn men sen när, på länge har jag fått som jag vill? :p

älskar dig micke:)

Kommentarer
Postat av: Micke

Älskar dig också <3

2008-12-13 @ 12:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback