saffrans-chock!

jahapp!
då har man bakat både saffranslängder o lussekatter, känner mig lagomt husmor:ig :p
men det hör väl julen till!
jag undrar när jag ska förbarma mig över chokaldfudgen o knäcken, känns som om mamma får vara med då för jag är verkligen sämst på knäck

trots att jag bakat så mkt hann jag ändå göra lunch
o världens godast lunch sen!
gjorde "heta räkor", med lök, vitlök, curry, paprikakrydda, krossade tomater osv osv.. det smakade dom thaimat o det var så jävla gott..
tur att jag gjorde dubbel sats så jag kan käka till middag eller lunch imorrn :p
nåja, idag har jag träning 20, o sen äre match på söndag som gäller! min första match i pontushallen, haha.. det är redan jul o jag har inte ens spelat i min hemmahall :p kanske för att vi bara haft 1 match där, o då var jag hos micke.. sen ahr vi mest spelat bortamatcher.. så dom är bortgjorda vilket känns skönt:)

sååå, pontus A-hall kl 14:45 på söndag! kalix står för motståndet!


nu sitter jag o poppar brittan.. både hennes senaste album "circus" o hennes förra "blackout", är ju galet bra.. sinnesjukt
nåväl, må gott o sådär
en tanke till joel som är sjukis! krya på dig gaylord!

älskar dig micke! :*

_____________________________________________________________________

was it really worth it?
was it everything that you were looking for?

i hope you know that you can't come back
'cause all we had is broken like shattered glass

you're gonna see me in your dreams tonight
my face is gonna haunt you all the time
i promise that you gon' want me back
when your world falls apart like shattered glass

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback