DON'T HATE ON ME

aah.. vincent - don't hate on me, smeker mina högtalare o rätt som det är slår det mig som en blixt från en klar himmel, att jag hatar mig själv
hah
fan vad risig jag är, jag hatar o vara sjuk
mest för att jag har ännu mindre o göra om dagarna än annars
åh åh.. jag kom ihåg att jag läste ett gulligt citat idag.. men nu är det som bortblåst o jag kommer fasiken inte på vad det var
jag ville ju dela med mig av ngt puttinuttigt
jag har varit off de senaste dagarna o jag vet inte hur jag ska ta igen det, kära fans
en kommentar o berätta för mig tack?

jag känner redan nu på mig vilket värdelöst blogginlägg det här blir.. överdrivet mkt ordbajseri för o få meningarna att överskrida minimum(ett minimum som jag inte ens satt gräns för..)
jag som skulle spela match på onsdag.. det ser mörkt ut
fast man är väl optimist

NU KOM JAG PÅ CITATET!
fan vilka snilleblixtar jag slås av idag då!!!
måste vara ett sign
ärade vänner, ovänner.. snokare o äckliga fittor som läser min blogg
härmed förklarar jag smörar-vicky-kvällen invigd!

"jag kommer aldrig bli så rik att jag har råd att förlora dig"
äre bara jag som försöker dela ut lite pure love? eller.. vad.. KÄNNER NI PEPPEN ELLER?!?!?!?!?!?!?!


XO XO VICKYGIRL
kizz'n'hugzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback