GODKVÄLL VÄRLDEN!

min dag, o resteran de dagar innan den här som jag inte bloggat har bestått av i princip en enda sak;
PULLIS O HENNES LÄGENHET
idag höll jag på att gå i taket efter att ha spenderat 4 timmar med hennes förbannade köksstolar, o mitt humör var så jävla sämst där på slutet
tack o lov fick vi upp skiten o nu står allt där o ser fint ut
de enda som egentligen saknas för att de ska se riktigt hemtrevligt ut är dom där förbaskade gardinerna.. men de kommer väl dom oxå nån gång
man kan kanske inte vänta sig att allt ska fläskas upp pang på direkten
hon har ju faktiskt inte hunnit bor där så himla länge..

hursomheeeelst
mitt liv.. annars
mitt liv ja.. vad är det som händer? :)
hihi
hihihiihihihih.. nu tog det slut på fantasi
hejdå


ps. varför har tore blivit så poppis hos mig bara sådär? :) :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback