HEJ!

idag skickade jag sms till min trogne vän pullis o rätt fort var de planerat att kvällen skulle bestå av handling, matlagning o film
mkt riktigt, efter att ha skämmit ut oss på willys, asgarvat åt kakor o plågat oss igenom paris hilton film "bottoms up" så vare dax för senaste bring it on-filmen
jag missade halva eftersom farsan ringde när han var utaför o här sitter jag nu, o väntar på att pullan ska ringa mig o berätta hur den slutar

dagens blir dröm-kakor eller opera weedfr(ee)y, eller varför inte bara cheerleading i allmänhet där ni tänker er pullis i försök att hjula?
när jag kom ner i bilen fick jag veta att min morbror o hans två barn kommer upp från sthlm imorrn,
det kändes lite kul, jag har inte träffat dom sen i somras o nu kommer mina dagar vara fartfyllda med en sprudlande 8årig tjej som kutar runt o vill ha smink


peace ♥
eller, i love you. mean it!
eller varför inte bara hell to the yeah?!?!!???!???!


PS. glömde säga att 
pullis lyckades SNO en gurka från willys idag!!!!!!


Kommentarer
Postat av: pullis

bad to the bone! grrr

2008-02-27 @ 22:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback