SKIT

min dag idag har varit totalt katastrof.. eller den blev med tanke på vilken fruktansvärd obeskrivligt urusel match jag gjorde
jag var inte en trött.. tog inte ens ut mig 50% o vi hade sån jäkla tur att vi iaf lyckades få 5-5 som slutresultat
kvitterade då det var 17 sekunder kvar.. snyggve.. nja
jag var så arg på mig själv o behövde nog marris "utskällning" för att jag skulle vakna upp o inse allvaret i situationen
snacka om att man måste ha piskan i rövva för att det ska bli lite fart på fläsket!
jag skulle kunna sitta o skriva meterlånga svordomsramsor om min egen insats, o fortfarande ha mer o klaga på när mitt ordförråd med svordomar skulle ta slut
men det känns inte riktigt värt det med tanke på att det förmodligen skulle vara de sista mina bloggfans (haha) skulle vilja läsa!
jag, ingela, farra o jatko var iaf så jävla godissugna när vi åkte hem från öjebyn så det slutade med ett icke-välförtjänt stopp på kvantum
sinnessjukt gott det är med godis när man är riktigt sugen..
jag kom hem.. tänkte käka middag som jag inte ätit men slängde i princip all mat för att jag tappade matlusten lika fort som jag skulle börja käka
värt,
sen nu sitter jag här.. o inser hur snyggt ska ska se ut, när jag.. victoria.. en brutta på 20 somrar, HAR STRÄCK HALSEN
ja, ni läste rätt.. jag har sträckt HALSEN..
det är inte kul alls mina damer o herrar, smärtan är nästintill outhärlig när jag försöker mig på att böja huvet åt ngn sida eller bakåt

precis i detta nu när jag sitter o försöker printa ner mina innersta(liar liar, vicky) tankar.. så stöter jag på den här groteskt äckliga känslan av att man pratar med en människa som tänker likadant som en själv
använder sig av precis de uttrycket man själv använder sig av, exakta formuleringen.. man skickar sms samtidigt, skriver i princip samma saker.. säger samma saker samtidigt osv osv
man får en sån konstig känsla i kroppen o kan verkligen inte låta bli o tänka tanken om det faktiskt ÄR ödet att vissa människor ska korsa ens väg genom livet
jag älskar o veta att det finns folk där ute som är en kopia av mig själv, som jag har så mkt gemensamt med att man bara frestas hela tiden
man vill bara ha mer för att allt går ihop så bra, o man är precis lika rädd att det en dag bara ska försvinna o man står där utan nånting längre

det måste bara vara så att det är menat att vissa människor ska träffas,
jag kan bara inte tänka mig ngt annat i detta fall
precis som känslan är retligt läskig så är den så vackert behaglig o jag vill bara ha mer av den
ibland älskar jag mitt sätt o tänka, mitt sätt att formulera mig, o mitt sätt att agera mot människor.. för skulle jag inte varit som jag faktiskt lyckats bli
så skulle aldrig någonsin människor med sån stor betydelse finnas i mitt liv

tore 4-life!
XO XO VICKYGIRL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback