LUSTIGKURRE

alltså eddie murphy.. sitter o halvglor på en prins i new york, de måste ju ändå vara bland den nördigaste filmen som finns
men så sjukt rolig!

utöver det så har det varit världens slappaste dag
jag har bara sovit, har haft lagom skallebang o har varken haft motivation eller ork till o göra ngt mer vettigt än att åka till mcdonalds med morsan o köpa 10 cheeseburgare á la 6:- styck!
gårdagen spenderade jag hos ingela, vi såg bee movie o sen presenterades jag för de fräcka o kraftkrävande sportspelen till nintendo wii! jag dog ju nästan, dra mig baklänges så jäkla kul! baseball var verkligen min grej.. boxningen..
ja, ingela.. den tål väl att diskuteras?
jag fick även förklarat för mig att spelar man wii 12h i veckan så bränner man 1800 kalorier? vare så? nu har jag säkert blandat om siffrorna för jag är sämst på hur mkt kalorier osv som man ska bränna eller hur mkt man ska ta in per dag o ja.. gud vet vad
hursomhelst har det iaf visat sig att nintendo wii är att föredra som rehab, enligt sjukgymnaster.. o tro mig.. den där jävla boxningen är inte nådig.. vi skulle laddat upp med träningskläder, tur man har fri tillgång till vatten

jag känner mig dålig i mig själv, eller hur jag nu med bästa förmåga ska förklara det
det känns som att jag sviker mig själv gång på gång o sen sitter jag o mår dåligt över mina egna handlingar för att de tar timmar för mig o inse att jag gjort fel sak från början
jag önskar jag hade samma spärr som jag har när jag vet att jag ska sluta dricka alkohol,
jag menar.. hur smartass är det på en skala o göra sak man vet att man inte borde, eftersom man gjort det förr o mått precis lika dåligt då?
o varför blir man alltid mer förbannad när man sviker sig själv än om ngn annan gör det?
dum fråga egentligen.. sig själv är ju den närmsta man har, klart som fan att de tar hårdast när man sviker sig då.. man jag fattar ändå inte hur man kan agera så idiotisk i sitt sinnes fulla bruk
det är emot allt jag tycker, o skylla på alkohol.. jag anser att de inte är en bortförklaring o tänker därför inte skylla på de i den här situationen heller
det är fan hur många dagar som helst till nästa nyår, kan ju inte mena på att de ska bli mitt nyårslöfte till nästa år.. när det här året knappt hunnit börja
jag måste sluta behandla mig själv som skit o inte tro att jag är värd mer, o jag måste sluta upp med o göra impulsiva saker som jag vet skadar mig själv o gör mig helt fuckad i skallen
o framförallt måste jag sluta upp med o sönderanalysera varenda av mina egna rörelser.. för det gör er precis lika fuckad i skallen, hah!

jag ordbajsar igen!
FRED!

Kommentarer
Postat av: ingela

Tror du fick med rätt siffror där iaf enligt vad aftonbladets artikel påstår så ;) Någon träningsvärk? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback