6/7, 18:12

jag har packat klart alla mina saker o nu sitter jag mest o väntar medans minuterna springer ifrån mig
klockan 21:51 går mitt tåg hem o jag är fylld av lika stor ångest som igår
micke ligger däckad av halsfluss o jag har fått sysselsätta mig så gott det går i 2 dagar.. lättare sagt än gjort
framförallt idag då det är söndag

hursomhelst, jag vill inte åka hem
men hur jag än vrider o vänder på det börjar jag jobba 21.15 imorrnkväll o mitt tåg dyker upp på stationen i lule 07:26


dessutom har jag fetaste bettet på mitt lår.. att jag brukar reagera på bett är inget nytt men när jag kommer hem ska jag lägga in en bild på det,
helt sinnessjuk
o ont gör det.. precis lika ont som hur mkt de kliar


aja, suck suck suck
tillbaka till lyckan med sitt, pga hemresa, yttre lager av ångest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback