shaaa la la!

IDAG ÄR INGEN VANLIG DAG FÖR IDAG ÄR DET MICKE-ÅKER-TILL-VICTORIA-DAG, HURRA HURRA HURRA!!!!!!!
imorrn när jag slutar kommer han alltså till stationen med tåget! :D
det betyder altlså att jag gjort 3/4 nätter på jobbet, känns jävligt värt
allt känns dessutom så mkt lättare när jag jobbar med linda
fan vad kul vi har

som idag då jag lyckades dra på mig en stor flottfläck precis över högra bröstet
javisst vad fin, drällmaja tänker ni förstås
men kära läsare.. än en gång ska jag imponera på er med min unika förmåga att kunna åstakomma så mkt klanteri, som i detta fall jag för övrigt bara trodde hände på film
en tant på jobbet hade fyllt år o dom hade sparat tårta till oss igårkväll, fasiken vad smarrigt o precis när jag o linda ska ut genom avdelningsdörren med varsin assiett med tårtabitar på, så snubblar jag till o trycker upp tallriken med tårtan på mot mig själv
vilket resulterade i en platt tårtbit o min tröja full med grädde :D
mmm, nåja.. vi skrattade gott så det fick det vara värt
får bara hoppas den där flottgrädden från bagerier går bort i tvätten.. för jäklar vilken fläck det blev..


nu ska jag hoppa i säng!
ser ut o bli sjukt bra väder idag så jag tror jag ska ställa klockan på 10 o gå o lägga mig o sova på balkongen i nåt som får likna en bikini, eftersom min riktiga bikini glömde jag i pullans föräldrars hus när vi var där o badade pool i fredags
nåväl..
pullis, hoppas du gillade min lilla lovenote jag stoppade fast på vindrutetorkaren på bilen imorse!

PUSS MICKE
hejdå!

Kommentarer
Postat av: pullan

ja den var jättesöt! <3 glömde dock min mobil hemma idag så jag har inte kunnat skriva ett mess till dig :( jag dööör av separationsångest, vill ha min mobil här vid min sida.. måste nog hämta den på lunchen ^^ call me! (efter 15 typ)

Postat av: Maja

neeej..inte drällmaja..jag är inte drällig av mig!:D

2008-07-25 @ 07:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback