vid behovs-medicin

inatt när jag jobbat.. o ordet "vid behovs-medicin" kommit upp x antal gånger
slog det mig precis lika många x antal gånger att vid behovs-medicin är vad man själv känner sig som när människor i sin närhet efter lång tid visar upp en annorlunda sida av sig själva som får en o tvivla på så mkt o sakta men säkert får en o inse att man själv är sedd som någon man använder vid behov
jag tror verkligen på att man kan slå ihop folk från olika umgängeskretsar o ändå ha kul tillsammans
att stänga ute en person bara för att man umgås med andra har aldrig varit riktigt förstått hos mig
o andra sidan vet man inte vad som händer, jag känner bara hur förändringar tar över många andra än mig själv
vilket i sin tur verkar göra att jag inte platsar i förändrade världar


jag tyckte verkligen om min lördag
det är ledsamt o veta att man är en stor del av anledningen till att man tappade så mkt kontakt
jag har saknat dig maja, du var fan hela min gymnasietid



M,
ad perpétuum - i oändligheten

Kommentarer
Postat av: M

Right back at ya!

PUSSUNGE!

2008-07-15 @ 16:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback