EN GÅNG FÖR ALLA

nu har jag fått så mkt klagomål o påhopp o ja gud vet vad
o vad har jag gjort?
SUTTIT TYST SOM EN JÄVLA MUS
nu är jag trött på folk som bara lyssnar på allt ur en synvinkel, trött på hur folk tar saker för giva o som snackar runt fortare än vinden

jag hoppar för guds skull att ni tar o läser igenom det som jag kommer infoga som en bild här,
o sen ger ni fan att prata bakom min rygg o försöker få de o tro att det är jag som är så jävla elak o gjort så mkt skit
alla personer är inte så jävla oskyldiga o gulliga som dom utger sig för o vara
är det nåt ni stör er på eller tror så kom o fråga mig istället för o skvallra som nå barnrumpor

hoppas ni lusläser det här nu, så får vi se vem som skrattar sist;

image99

bäst o tillägga att denna "jamthing" inte ens vet vem "risbergh" är..
o än mindre vet varför han nämnde mig i ett sammhang som på bilden


så om alla nu tycker att jag är ett jävla luder
vad äre då för jävla fasad ni sätter upp gentemot mig?

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ska vi peppa blodbad tillsammans?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback