cashmere mafia

jag o pullan har konstaterat att det finns en ny serie värt beskådning på tv3
cashmere mafia beskriver allt som jag o pullis ska åstakomma när vi har åldern inne
bli dumpad av våra män, blir lesbiska.. o träffa en kvinna som är gravid o därför bli 3:e mamma på samma gång
(2:a mamman o biologiska mamman är ju separerade men ska ändå ha barnet ihop)
o nu gör mamman slut med hobbylebben som känner att sitt liv är ännu mer patetiskt än innan hon blev dumpad av sin man o såg lebbgrejen som sista utväg

jag ska alltid vara glad över mina tjejkompisar

nu ska jag fortsätta tänka lebb-style
häddå

Kommentarer
Postat av: Evelina

hel kung serie =)

Postat av: pullipullan

haha, men skönt var de! :D

2008-05-06 @ 12:44:55
URL: http://birgittalehtonen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback